fredag, desember 31, 2010

Dag 91: Ridder?


Dagens, og årets siste t-skjorte, er... wait for it... yndlings t-skjorten min.

Den ble i likhet med denne, kjøpt i Byron Bay i Australia i september 2004. Jeg tror jeg så den på vei ut av byen, hengende på en kleshenger på et stativ på et fortau. Der hang den altså, og siden har vi vært uadskillelige.

T-skjorta her blitt kalt mye opp gjennom tiden, den med rustingen, den med roboten, den med ridderen osv... men jeg vet egentlig ikke helt hva det er. Kanskje det er en ny Transformer? Kvaliteten på t-skjorta er egentlig helt upåklagelig. Den har altså vært brukt regelmessig i 6 år, og den er minimalt slitt på den tida. Trykket er like fint som den dagen jeg kjøpte den. Good ol' aussie handwork!

Uansett, I love it!

Siden jeg ikke har så mye mer å si om t-skjorta, slenger jeg med et par bilder fra den idylliske bukta Byron Bay på tampen.


Hentet herfra

Hentet herfra


Godt nyttår!

Ingen kommentarer: